2 × 7.92 BGN / 4.05 € 7.13 BGN / 3.65 €
Subtotal: 14.26 BGN / 7.29 €
Учебникът е съобразен с държавните образователни изисквания и специалните учебни програми на МОН за деца с увреден слух. Учебното съдържание е подчинено на постановката, диференциацията и автоматизацията на звуковете в българския език. Учебникът следва основните положения, заложени в концентричния и аналитико-синтетичния метод.
Учебникът е съобразен с държавните образователни изисквания и специалните учебни програми на МОН за деца с увреден слух. Учебното съдържание е подчинено на принципа на комуникацията – основна задача в този период е овладяването на диалогичната форма на речта.
Учебникът е съобразен с държавните образователни изисквания и специалните учебни програми на МОН за деца с увреден слух. Учебното съдържание се разширява и усложнява, като продължава да се поставя акцент върху диалогичната форма на речта и граматичните категории, но наред с това се осъществява и работа над свързаната реч на …
Учебникът е съобразен с държавните образователни изисквания и специалните учебни програми на МОН за деца с увреден слух. Продължава тенденцията на разширяване и усложняване на знанията и уменията от 1. и 2. клас. Паралелно се осъществява работата върху диалогичната и монологичната реч.
Какво свързва романа „Сто години самота“ на нобелиста Габриел Гарсия Маркес с повестта „Гераците“ на Елин Пелин? В какво се изразява духовното родство между Емили Дикинсън и Атанас Далчев? На тези и на много други загадки отговаря учебникът по литература за 10. клас на издателство „Просвета – София“. В него са поместени целите произведения или необходимите откъси от творбите, предвидени за изучаване в 10. клас.
Литературата за 12. клас завършва поредицата иновативни учебници с логото на „Просвета Плюс”, предпочитани от учители и ученици. Учебникът е създаден от действащи учители с впечатляващ практически опит в преподаването на литература.
С учебника лесно се постигат очакваните резултати от обучението. В него могат да се открият отговори на много предизвикващи младежкото внимание въпроси. В книжното тяло на учебника са поместени целите произведения или необходимите откъси от предвидените за изучаване творби.
Какво представлява междутекстовостта и как да откриваме диалозите между художествените творби? На този и на много други въпроси отговаря учебникът по литература за 11. клас на издателство „Просвета – София“. Той поднася учебното съдържание професионално и научно издържано, но в същото време по достъпен и интересен начин. В него са включени целите произведения или необходимите откъси от предвидените за изучаване творби.
Учебникът по литература за 11. клас на издателство „Просвета Плюс” е създаден с желанието смисълът на предвидените за изучаване от програмата творби да достигне до всеки ученик. Създаден е и с грижа за учителите така, че да бъде техен верен помощник в пряката им работа в клас.
Какво представлява междутекстовостта и какъв е механизмът, по който връзките между книгите опират в един безкраен културен хоризонт? Как един от най-изявените представители на световната литературна мисъл през 20. век – Хорхе Луис Борхес, свързва Вселената с Библиотеката? В какво се изразява духовното родство между автори от различни епохи и …
Модулът „Критическо четене” за 11. – 12. клас, профилирана подготовка по литература, с автори проф. д-р Владимир Атанасов и доц. д-р Ани Илков, представя задълбочени анализи върху произведенията от програмата, насочени към ученици с изявен интерес към предмета.
Учебникът, съобразен с измененията в програмата, която влиза в сила от 2024/2025 г., представя произведенията от програмата по достъпен и интересен начин. Поместени са всички необходими откъси от изучаваните творби.
Литературата за 8. клас на издателство „Просвета Плюс” с автори Кирил Топалов и Ангел Малинов е нов поглед към прекрасния духовен свят на Античността, Средновековието и Ренесанса. Постоянните рубрики „Авторът и неговата творба”, „Сюжетът и стилът на произведението”, „Творбата – анализ”, „Знаете ли, че…” и „Обобщение” гарантират отлични резултати …
Написан от утвърдени специалисти, учебникът представя произведенията от програмата по достъпен и интересен за деветокласниците начин. В неговите 180 страници са поместени целите или всички необходими откъси от изучаваните творби.
В съответствие с променитепромените в учебната програма, които влизат в сила от 2024/2025 г., Байрон се изучава със стихотворението „Как искам пак да съм дете“, а не с откъс от поемата „Дон Жуан“.
Учебникът по български език за профилирана подготовка за 11. и 12. клас ‒ модул „Езикът и обществото”, е създаден от екип от водещи специалисти както в областта на класическите езиковедски дисциплини, така и в областта на такива съвременни приложни лингвистични дисциплини, като психолингвистиката и социолингвистиката.
Учебникът е преработен, като е добавена темата „Пунктуация на сложно смесено изречение“ в съответствие с промените в учебната програма. Създаден е така, че да бъде полезен както при екипната работа в клас, така и при самоподготовката на учениците. Неговите предимства са:
• кратко и ясно поднесена информация по всички теми от учебната програма;
Ето няколко основателни причини да изберете този учебник:
информацията е поднесена достъпно, интересно и разбираемо;
към всяка тема има много и разнообразни задачи, които улесняват разбирането и прилагането на езиковите правила.
илюстрациите са функционално допълнение към текста – онагледяват правилата и улесняват възприемането им.
Учебникът е преработен в съответствие с промените в учебната програма, като е добавен отделен урок, посветен на есе по морален проблем. Създаден е така, че да бъде полезен както при екипната работа в клас, така и в процеса на самоподготовката на учениците. Той съдържа:
• максимално кратко и ясно поднесена информация по предвидените от учебната програма теми;
Това е преработка на най-популярния учебник по български език за 9. клас през последното десетилетие. В новия му вариант са осъществени необходимите промени, за да се постигне пълно съответствие с актуалната учебна програма. Учебникът е графично оформен така, че да е удобен за ползване както при екипната работа в клас, така и в процеса на самоподготовката на учениците. Той се отличава с:
• интересно поднесена информация по темите от учебната програма;
Учебникът е създаден така, че да е полезен за подготовката на учениците за Националното външно оценяване в края на 10. клас. Той съдържа:
кратка и ясна информация по предвидените от учебната програма теми;
лесно приложими алгоритми за анализ и редактиране на текст;
практически насоки за създаване на аргументативен текст;
просто и в същото време …