1 × 6.00 лв. / 3.07 € 5.40 лв. / 2.76 €
Междинна сума: 8.01 лв. / 4.10 €
Читанката осигурява обучението по литература по втория модул от учебната програма по български език и литература за 2. клас за обучението, организирано в чужбина. Предложените в нея художествени текстове представят многообразието от теми, свързани с българските духовни ценности, през погледа на съвременното дете. Четивата са кратки по обем и достъпни от гледна точка на четивната техника на обучаваните второкласници от българските училища зад граница.
Темите в помагалото по български език за 3. клас за подпомагане на обучението, организирано в чужбина, са разпределени в две части – „Български език“, свързана с езиковото обучение, и „Общуване и текст“, подпомагаща развитието на умения за устна и писмена комуникация.
В първата част на помагалото са включени двадесет теми от учебната програма по български език.
Читанката за 3. клас, предназначена за подпомагане на обучението, организирано в чужбина, е в две части. Основната ѝ част е за задължителното обучение по литература по втория модул от учебната програма. В нея са включени любими произведения от българската класическа и съвременна детска литература и от фолклора.
Помагалото за четвъртокласниците, които се обучават в български училища зад граница, повтаря структурата на предходните учебни пособия – за второкласниците и третокласниците. Основните теми от учебната програма отново са разгърнати в две части – „Български език“, свързана с езиковото обучение, и „Общуване и текст“, подпомагаща развитието на умения за устна и писмена комуникация.
Читанката за 4. клас съдържа само текстове от българската класическа и детска литература, за да видят учениците красотата на българското художествено слово и да се докоснат до духовните ценности на българина. Текстовете са кратки и съдържателни, с ясно изразено авторово послание. Пет литературни творби са представени като част от книги, които се нареждат последователно на етажерка.
Литературата за 5. клас на „Просвета – София“ е създадена според новата учебна програма на МОН по български език и литература за обучението, организирано в чужбина. Прецизната структура и постоянните рубрики Ново знание, Научаваме повече, Знаете ли, че…, Галерия и Обобщение подпомагат овладяването на базисни знания, умения и отношения, свързани с митологията, с фолклора и с литературата.
Литературата за 6. клас на „Просвета – София“ с автори Весела Михайлова и Любов Шишкова е най-краткият учебник, който напълно отговаря на темите и изискванията в новата учебна програма на МОН по български език и литература за обучението, организирано в чужбина. Прецизната му структура и постоянните рубрики Ново знание, Научаваме повече, Знаете ли, че…, Галерия и Обобщение гарантират отлични резултати за шестокласниците.
Учебното помагало е насочено към постигане на ниво А2.2 по Общоевропейската езикова рамка за владеене на български като втори език. В него се доразвиват знанията и уменията за правилна употреба на българския език, усвоени в предходните класове.
Помагалото е насочено към постигане на ниво А2.1 по Общоевропейската езикова рамка за владеене на български като втори език. В него се затвърдяват и надграждат знанията и уменията, усвоени в 1. и 2. клас.
Учебното помагало осигурява обучението по първия модул „Български език като втори – ниво А 1.2” от учебната програма по български език и литература за втори клас за обучението, организирано в чужбина.
Изданието съчетава традицията и иновативния подход към езиковото обучение и се отличава със следните предимства:
• бързо и лесно се откриват важната лингвистична информация, практическите правила и алгоритмите за анализ на езиковите единици;
• всеки урок започва с преговор, следван от нови знания, важна и допълнителна информация, текст за четене и задачи към него;
Учебното помагало съчетава утвърдения в българското училище опит и нови, доказали своята ефективност подходи. Отличава се със следните предимства:
• достъпност и прецизност при представянето на новите знания;
• кратък и ясен изказ;
Учебникът е плод на дългогодишния учителски, методически и научен опит на авторите. Основните му достойнства са:
• краткост, научна коректност и достъпност на урочните статии;
• ясна структурно-композиционна постройка както на отделните урочни статии, така и на учебника като цяло;