2 × 27.31 лв. / 13.96 € 24.58 лв. / 12.57 €
Междинна сума: 49.16 лв. / 25.14 €
Поставя се на продукти за които трябва да се показва секция “Заявки за учебната 20XX/20XX година”
Познавателните книжки по околен свят са предназначени както за работа на децата с учител в детската градина, така и за работа с възрастен у дома.
С помощта на четирима приятели – главни герои във всички книжки, малчуганите започват интересно пътешествие, с което неусетно опознават света около себе си, овладяват правилата за …
Съдържанието е свързано с участието на децата в живота на детската градина, семейството, родното място, празничната среда, професиите на хората, здравето и безопасността им. Книжката съдържа илюстрации и снимки на лица и предмети, обществени обекти и процеси.
Познавателните книжки по изобразително изкуство осигуряват както игрови средства, така и подходяща игрова среда в съответствие с очакваните резултати по това образователно направление.
В познавателната книжка за 6-7-годишните деца са разработени по 2 педагогически ситуации седмично, които дават най-общи познания за живописта, графиката, скулптурата и приложното изкуство.
С книжката „Хайде да рисуваме” детето развива изобразителните си способности, художествено-естетическата и визуално-комуникативната си култура. Съдържанието е структурирано по теми и отразява единството и взаимодействието на художественото възприемане, художественото пресъздаване и изобразителното творчество. Предлага идеи и варианти за използване на:
тренировъчно-диагностични упражнения;
модулни елементи за творческо решаване на изобразителните задачи.
Албумът съдържа 8 страници с печатни разгъвки от картон и 6 страници от хартия. Те включват 41 приложения.
Познавателните книжки по конструиране и технологии съдържат разнообразни теми, задачи и дейности, които покриват всички очаквани резултати от стандарта. Дейностите дискусия, рисуване, рязане, лепене, изработване, конструиране, моделиране и др. са организирани около глобалните интегрални теми. Специално внимание е отделено на обучението в инициативност и предприемчивост със задачи за работа по …
„На работа, ръчички!” е позната и любима книжка на децата в IV подготвителна група. Предложени са достъпни образци за изделия и модели, осигурени с цветни приложения от хартия и картон. Те са предназначени за игра, лично ползване, украса.
Букварът дава възможност за различна продължителност на предбуквения и буквения етап и за избор между три варианта за работа – един, в случай че учениците усвояват четенето и писането с оптимални темпове; втори – ориентиран към първокласници, които постъпват в училище с усвоени начални умения за писане и четене и …
Читанката поставя основите на литературното обучение на първокласниците през следбуквения етап на ограмотяване. Подбрани са стойностни художествени текстове от различни жанрове, които са организирани тематично в няколко раздела. Следвани са двете основни цели на литературното обучение – формиране на умения за пълноценно възприемане и адекватно осмисляне на художествен текст чрез …
Букварът дава възможност за успешно обучение по начално четене през предбуквения и буквения етап на ограмотяването. Включеното учебно съдържание се характеризира с:
нагледност и достъпност;
интегралност и междупредметни връзки;
вариативност на учебните задачи;
диференциация на обучението.
Включените в читанката художествени текстове са подбрани съобразно следните тематични области: „Аз и моята Родина”, „Аз и моето семейство”, „Аз съм вече ученик”, „Аз и природата”, „Празници”, „Що е то?”, „В света на приказките”, „Весели игри”.
„Червеният буквар” на Владимир Попов, който през последните 15 години неизменно и категорично е № 1 в предпочитанията на началните учители, е с ново съдържание. След като ограмоти над 600 000 деца, той бе преработен така, че да отговаря на новата учебна програма по български език и литература за 1. …
Читанката е първият учебник, чрез който учениците се запознават с художествената литература. В нея са представени част от най-добрите произведения на българската и чуждестранната литература за деца – любими на много поколения. Включени са всички литературни видове, предвидени в учебната програма – приказка, разказ, стихотворение, гатанка.
Учебникът е съобразен с държавните образователни изисквания и специалните учебни програми на МОН за деца с увреден слух. Учебното съдържание е подчинено на постановката, диференциацията и автоматизацията на звуковете в българския език. Учебникът следва основните положения, заложени в концентричния и аналитико-синтетичния метод.
Учебникът е съобразен с държавните образователни изисквания и специалните учебни програми на МОН за деца с увреден слух. Учебното съдържание е подчинено на принципа на комуникацията – основна задача в този период е овладяването на диалогичната форма на речта.
Тетрадката по писане № 1 за 1. клас подпомага обучението по писане през предбуквения етап на ограмотяване. Чрез упражненията в нея се усъвършенстват уменията на първокласниците да пишат елементите на буквите.
Тетрадката по писане № 2 за 1. клас включва множество задачи, чрез които се формират и затвърдят навиците за писане на ръкописните букви през буквения етап на ограмотяване. Тетрадката следва логиката на буквара и допълва учебното съдържание, включено в него.
В тетрадката по български език за 1. клас са включени множество упражнения, чрез които се осъществяват езиковото обучение и обучението за формиране на комуникативноречеви умения през следбуквения етап на ограмотяване. Задачите са насочени към усвояването на основни правописни правила и изграждането на навици за прилагането им. В края на тетрадката …
Тетрадката включва разнообразни и забавни задачи и игри, които са свързани с текстовете от читанката. Чрез тях се цели постигането на по-задълбочено разбиране на тези текстове и формирането на начална читателска култура.
Тетрадка № 1 е предназначена за обучение по писане през предбуквения етап в 1. клас. Всяка тема се разполага на разтвор в съдържателно единство със съответната тема в буквара. Елементите са представени съобразно степента на трудност за първокласниците. Учебните задачи са насочени към стимулиране на свързаното непрекъснато писане.