Често задавани въпроси

Ако досега не сте се регистрирали:

а) Регистрирайте се на www.e-uchebnik.bg, попълвайки коректно данните в електронния формуляр, и след това потвърдете регистрацията си еднократно чрез линк, който ще получите автоматично на посочения от Вас имейл адрес. Ако не откривате писмото с линка (за активиране на достъпа) в пощата си (на имейл адреса, с които сте се регистрирали), моля проверете в папка „СПАМ”, понякога писмата от сайта попадат там.

Ако не откривате никъде писмото за активиране на достъпа до сайта, свържете се с нас в работно време от понеделник до петък от 09.00 ч. до 17.30 ч. на телефони: 02/818 20 10, 02/818 20 26, 02/451 18 56 и 0889 055 787 или на имейл info@e-uchebnik.bg.

б) След като вече сте изпълнили стъпка а) и сте се регистрирали, влезте като регистриран потребител, като въведете имейла и паролата, с който сте се регистрирали.

След успешно направена регистрация в сайта е необходимо да влезете във Вашата поща и да потвърдите и активирате достъпа си еднократно чрез линка, получен автоматично на имейл адреса, който сте въвели при регистрацията си. Ако не го направите, сайтът Ви приема за регистрирал се, но неактивен потребител и не Ви допуска.
Ако не откривате писмото с линк (за активиране на достъпа) в пощата си (на имейл адреса, с който сте се регистрирали), моля проверете в папка „СПАМ”, понякога писмата от сайта попадат там.

Ако не откривате никъде писмото за активиране на достъпа до сайта, свържете се с нас в работно време от понеделник до петък от 09.00 ч. до 17.30 ч. на телефони: 02/818 20 10, 02/818 20 26, 02/451 18 56 и 0889 055 787 или на имейл info@e-uchebnik.bg.

Не сте активирали достъпа си през линка, получен автоматично на имейл адреса, който сте въвели при регистрацията си, затова сайтът не Ви допуска. Когато повторно се регистрирате и използвате същия имейл, получавате съобщение, че имейлът е зает, защото сайтът проверява и отчита, че вече има направена регистрация с този имейл. Ако не откривате писмото с линка (за активиране на достъпа) в пощата си (на имейл адреса, с който сте се регистрирали), моля проверете в папка „СПАМ”, понякога писмата от сайта попадат там.

Ако не откривате никъде писмото за активиране на достъпа до сайта, свържете се с нас в работно време от понеделник до петък от 09.00 ч. до 17.30 ч. на телефони: 02/818 20 10, 02/818 20 26, 02/451 18 56 и 0889 055 787 или на имейл info@e-uchebnik.bg.

Ако не откривате писмото с линк (за активиране на достъпа) в пощата си (на имейл адреса, с който сте се регистрирали), моля проверете в папка „СПАМ”, понякога писмата от сайта попадат там.

Свържете се с нас в работно време от понеделник до петък от 09.00 ч. до 17.30 ч. на телефони: 02/818 20 10, 02/818 20 26, 02/451 18 56 18 и 0889 055 787 или на имейл info@e-uchebnik.bg, ако не откривате никъде писмото за активиране на достъпа до сайта.

Използвайте опцията „Изгубена парола”, за да смените паролата си. На въведения от Вас имейл ще получите писмо с инструкции за смяна на Вашата парола.

За да направите поръчка, е необходимо да имате навършени 18 години. Ако сте под 18 години, трябва да имате съгласието на родителите си, за да направите поръчка.

Регистрацията не е задължителна, но е препоръчителна, защото, ако имате такава, ще можете да проследявате изпълнението на поръчките Ви.

Когато завършите Вашата поръчка, на имейла, с който сте регистрирани/посочили във формуляра, ще получите писмо с линк за потвърждение. След потвърждаването през имейл ще бъдете прехвърлени на страницата на нашия сайт, където ще бъдете информирани, че успешно сте потвърдили поръчката си.

Ако сте направили поръчката, като регистриран потребител, в меню „Поръчки” ще видите направените от Вас всички поръчки, номер, дата, статус, стойност на поръчката и преглед – за детайлен изглед на направената поръчка.

Ако статусът на поръчката е: „Чака потвърждение от потребител”, това означава, че не сте я потвърдили през линка, изпратен на Вашата поща.

Ако не потвърдите поръчката си до 5 дни, след като сте я направили, тя автоматично се отхвърля и няма да бъде изпълнена.

Веднага, след като направите поръчка, ще получите писмо с направената от Вас поръчка на въведения от Вас имейл адрес.

Ако сте направили поръчката, като регистриран потребител, можете да я видите в раздела „Поръчки”. В същия раздел можете да видите информация за всички Ваши направени до този момент поръчки и техния статус на изпълнение.
Ако статусът на поръчката е: „Чака потвърждение от потребител”, това означава, че не сте я потвърдили през линка, изпратен на Вашата поща.

Ако поръчката Ви все още не е потвърдена и не подлежи на автоматично потвърждаване, за да я отмените натиснете бутон “Откажи” в получения имейл за потвърждение на поръчката.
Регистрираните потребители могат да откажат направената поръчка от меню „Поръчки”.

Ако поръчката е потвърдена, се свържете с нас в работно време от понеделник до петък от 09.00 ч. до 17.30 ч. на телефони: 02/818 20 10, 02/818 20 26, 02/415 18 56 и 0889 055 787 или на имейл info@e-uchebnik.bg възможно по-скоро, за да преустановим изпълнението ѝ.

Доставката се извършва от куриерска фирма „Спиди” до адрес, офис или автомат в България.

Цената за доставка можете да видите при въвеждане на адрес за доставка, избор на офис или автомат в стъпка „ПОРЪЧВАНЕ”.

Доставка се извършва в рамките на първия работен ден след деня на поръчката Ви, ако тя е направена преди 13.00 ч. Ако поръчката е направена след 13.00 ч., доставка се извършва най-късно на втория работен ден след деня на поръчката Ви.

Считано от 01.11.2018 г., „Спиди” актуализира тарифата си за доставка на пратки, като въведе фиксирана надбавка за доставка на пратка в събота (полуработен ден). Надбавката е в размер на 3.60 лв. и се начислява към цената за извършване на услугата.

Поръчки не се получават в събота, неделя и на официални празници.

По реда на чл. 8.8 от Общите условия за ползване на сайта при констатация на скрити недостатъци на доставен Продукт същият може да бъде подменен или да бъде възстановена заплатената от Потребителя сума. Възстановяването на заплатената от Потребителя сума се извършва не по-късно от 30 (тридесет) дни, считано от датата на рекламацията. Подмяната на дефектната стока се извършва в срок от 14 (четиринадесет) дни от получаването ѝ, в случай че стоката е в добър търговски вид. Необходимо е да представите касова бележка или фактура за покупката. Всички транспортни и други разходи във връзка с подмяната на стоката са за сметка на Доставчика.

Всички категории