Комплект електронни помагала за чужбина за 1. – 4. клас
- Период на абонамента:
12-месечен абонамент
1 × 39.99 лв.
Междинна сума: 39.99 лв.
В този свитък е само езиковият материал, който се чете и слуша допълнително.
Подробни инструкции за правилата на игрите ще намерите в книгата за учителя.
Игра 1. КОЙ КОЙ Е?
Задача 9 от урок 1/1 Относителни и показателни местоимения, с. 10
Игра 2. СКРЪСТИ РЪЦЕ
Задача 5 от урок 1/3 Предлози и относителни местоимения за лица и предмети, с. 18
Игра 3. ПЪРВИ ВСИЧКО ОТГАТНИ
Задача 7 от урок 1/4 Показателни и …
Тетрадката по български език за 1. клас се използва заедно с буквара и читанката за обучението, организирано в чужбина. В нея са включени упражнения, чрез които се осъществява езиковото обучение, и такива, които подпомагат развитието на умения за устна и писмена комуникация в следбуквения етап на ограмотяване.
Тетрадката е продължение на темите от първата част на учебното помагало по български език за 2. клас за подпомагане на обучението, организирано в чужбина. В нея има забавни задачи и игри, чрез които учениците затвърдяват придобитите в хода на урока знания и умения по дадена тема.
Тетрадката към читанката за 2. клас за обучението, организирано в чужбина, е предназначена за съвместна работа с помагалото в уроците за възприемане на художествените произведения, като по този начин се постига завършеност на учебния процес.
Тетрадката включва многообразие от учебни задачи, които целят:
Тетрадката съдържа разнообразни задачи, интересни текстове, игрословици и други упражнения, които са насочени към разширяване, затвърдяване и систематизиране на придобитите знания по български език по темите от първата част на учебното помагало. Към темите има учебни задачи и тестови въпроси за проверка и самопроверка на знанията.
Всяка страница в тетрадката съответства на урочна тема в читанката. Задачите са разнообразни по форма ‒ с избираем и със свободен отговор. Предоставя се възможност за писмена изява на третокласниците по повод на изучаваната художествена творба.
Тетрадката към помагалото по български език за 4. клас съдържа уроци за затвърдяване на наученото. Чрез упражненията в нея се подпомагат осмислянето и усвояването на придобитите знания по темите в първата част на учебното помагало за обучението, организирано в чужбина.
В тетрадката са включени:
Тетрадката разширява методическия апарат към текстовете в читанката за 4. клас за подпомагане на обучението зад граница. Включени са интересни въпроси, занимателни игрословици и забавни задачи, които:
• усъвършенстват четивната техника;
Тетрадката по писане се използва в единство с буквара и читанката за обучението, организирано в чужбина. Тя осигурява овладяване на изучаваните ръкописни букви.
Темите в помагалото по български език за 2. клас за подпомагане на обучението, организирано в чужбина, са разделени в два блока – „Български език“, свързан с езиковото обучение, и „Общуване и текст“, подпомагащ развитието на умения за устна и писмена комуникация.
Обучението по български език обхваща двадесет теми.
Читанката осигурява обучението по литература по втория модул от учебната програма по български език и литература за 2. клас за обучението, организирано в чужбина. Предложените в нея художествени текстове представят многообразието от теми, свързани с българските духовни ценности, през погледа на съвременното дете. Четивата са кратки по обем и достъпни от гледна точка на четивната техника на обучаваните второкласници от българските училища зад граница.
Темите в помагалото по български език за 3. клас за подпомагане на обучението, организирано в чужбина, са разпределени в две части – „Български език“, свързана с езиковото обучение, и „Общуване и текст“, подпомагаща развитието на умения за устна и писмена комуникация.
В първата част на помагалото са включени двадесет теми от учебната програма по български език.
Читанката за 3. клас, предназначена за подпомагане на обучението, организирано в чужбина, е в две части. Основната ѝ част е за задължителното обучение по литература по втория модул от учебната програма. В нея са включени любими произведения от българската класическа и съвременна детска литература и от фолклора.
Помагалото за четвъртокласниците, които се обучават в български училища зад граница, повтаря структурата на предходните учебни пособия – за второкласниците и третокласниците. Основните теми от учебната програма отново са разгърнати в две части – „Български език“, свързана с езиковото обучение, и „Общуване и текст“, подпомагаща развитието на умения за устна и писмена комуникация.
Читанката за 4. клас съдържа само текстове от българската класическа и детска литература, за да видят учениците красотата на българското художествено слово и да се докоснат до духовните ценности на българина. Текстовете са кратки и съдържателни, с ясно изразено авторово послание. Пет литературни творби са представени като част от книги, които се нареждат последователно на етажерка.
Литературата за 5. клас на „Просвета – София“ е създадена според новата учебна програма на МОН по български език и литература за обучението, организирано в чужбина. Прецизната структура и постоянните рубрики Ново знание, Научаваме повече, Знаете ли, че…, Галерия и Обобщение подпомагат овладяването на базисни знания, умения и отношения, свързани с митологията, с фолклора и с литературата.
Литературата за 6. клас на „Просвета – София“ с автори Весела Михайлова и Любов Шишкова е най-краткият учебник, който напълно отговаря на темите и изискванията в новата учебна програма на МОН по български език и литература за обучението, организирано в чужбина. Прецизната му структура и постоянните рубрики Ново знание, Научаваме повече, Знаете ли, че…, Галерия и Обобщение гарантират отлични резултати за шестокласниците.
Учебното помагало се състои от две части – буквар и читанка.
Първата част осигурява изучаването на звуковете и буквите от българската азбука и овладяванеto на четенето през периода на ограмотяване. По занимателен начин е постигнато съчетаване на честотния и лингвистичния принцип при организирането на учебното съдържание.
Учебното помагало е насочено към постигане на ниво А2.2 по Общоевропейската езикова рамка за владеене на български като втори език. В него се доразвиват знанията и уменията за правилна употреба на българския език, усвоени в предходните класове.