1 × 9.00 лв. / 4.60 € 8.10 лв. / 4.14 €
Междинна сума: 8.10 лв. / 4.14 €
Помагалото е предназначено за часовете по избираема и факултативна подготовка. То е подходящо за занимания по интереси и клубове по компютърни науки.
• В учебното съдържание са заложени теми, които подготвят второкласниците за новия учебен предмет „Компютърно моделиране“, който ще изучават като задължителната подготовка в трети клас.
Помагалото е предназначено за часовете по избираема подготовка в 1. клас. Учебното съдържание е структурирано в пет тематични групи в съответствие с ДОС за учебно съдържание и Примерните учебни програми по информационни технологии за избираема подготовка в 1., 2., 3. и 4. клас, разработени от МОН:
• Помагалото „Информационни технологии + програмиране за 3. клас“ е предназначено за часовете по избираема подготовка по:
– информационни и комуникационни технологии;
– компютърно моделиране;
– занимания по интереси;
Помагалото е част от поредицата помагала „Детективски истории” за ученици от 2. до 4. клас, които осигуряват богат и достъпен материал за прилагане на метода проблемно базирано обучение. Дава възможност на четвъртокласниците да работят в малки групи и да предлагат конкретни решения по поставен проблем.
Помагалото е част от поредицата помагала „Детективски истории” за ученици от 2. до 4. клас, които осигуряват богат и достъпен материал за прилагане на метода проблемно базирано обучение. Дава възможност на второкласниците да работят в малки групи и да предлагат конкретни решения по поставен проблем.
• Сборникът с примерни теми за Националното външно оценяване по информационни технологии за измерване на дигитални компетентности в 10. клас има за цел да ви помогне при подготовката за посрещане на това предизвикателство.
• Той е съобразен със спецификата на външното оценяване по ИТ по отношение на съдържание и формат.
• Помагалото с примерни теми за Държавния зрелостен изпит (ДЗИ) по информационни технологии, профилирана подготовка, дава възможност за отлична подготовка и успешно представяне на зрелостниците.
• Разработката му е съобразена с учебно-изпитната програма на МОН и спецификата на ДЗИ за учениците, които във втория гимназиален етап са изучавали учебния предмет информационни технологии за придобиване на профилирана подготовка.