1 × 7.90 лв. / 4.04 € 7.11 лв. / 3.64 €
Междинна сума: 7.11 лв. / 3.64 €
Tетрадкa № 1 е първата от двете учебни тетрадки, включена в учебния комплект за обучение по математика в 5. клас на издателство „Просвeта Плюс“.
Съдържанието на тетрадката е преработено на базата на новата учебна програма по математика, която влиза в сила от учебната 2022/2023 година.
Проявен е стремеж към олекотяване на предложените задачи, предназначени за упражнение на нови знания и придобиване на необходими умения.
Tетрадкa № 2 е втората от двете учебни тетрадки, включена в учебния комплект за обучение по математика в 5. клас на издателство „Просвeта Плюс“.
Съдържанието на тетрадката е преработено съгласно новата учебна програма по математика, която влиза в сила от учебната 2022/2023 година.
Проявен е стремеж към олекотяване на техническите пресмятания при решаване на задачи.
Справочникът е:
за всички ученици от 5. до 7. клас включително;
в помощ на подготовката на седмокласниците за Националното външно оценяване (НВО) по новия формат от 2019 г.
синтезиран източник на знания по математика, представени по достъпен начин и с много опорни примери;
лесен за навигиране с помощта на азбучен …
Новото преработено издание на помагалото „Контролни работи по математика за 5. клас“ е :
• съобразено с новата учебна програма по математика за 5. клас, разработена за 170 часа годишно;
• разработено за използване независимо от учебника, по който преподава учителят или се обучава ученикът;
• предназначено за учители с цел подпомагането им при разработване на колективни писмени изпитвания в две групи;
Преработеният според новата учебна програма по математика от 2022/2023 г. учебник за 5. клас е разделен в 2 части и предлага:
• намаляване на теоретичната информация и олекотяване на съдържанието;
• структурирано съдържание и логически свързани теми;
• спираловиден принцип на изложение на знанието;
• задачи, подходящи за различни стилове на учене;
Преработеният според новата учебна програма по математика от 2022/2023 г. учебник за 5. клас е разделен в 2 части и предлага:
• намаляване на теоретичната информация и олекотяване на съдържанието;
• структурирано съдържание и логически свързани теми;
• спираловиден принцип на изложение на знанието;
• задачи, подходящи за различни стилове на учене;